blad
MULTI-MODE DCCD
Elke WRX STI is standaard voorzien van een hele reeks technische functies die de high-performance rijervaring naar een hoger niveau brengen.
Het kloppend hart van de WRX STI is dat van een kampioen de 2,5 liter SUBARU BOXER motor met turbocompressie.
Deze bekroonde motor levert 221 kW (300 pk) turbogeladen kracht en een maximumkoppel van 407 Nm. De motor is uitgerust met het Dual Active Valve Control systeem (dubbele variabele kleppentiming voor inlaat en uitlaat),
geoptimaliseerde verbrandingskamers en een free-flow vierpijps uitlaatsysteem. Dit alles voor stimulerende trekkracht,
onmiddellijke acceleratie, inspirerende respons en de karakteristieke grom over het hele toerenbereik.
VEHICLE DYNAMICS CONTROL MET MULTI-MODUS
Als bestuurder kiest u uit drie standen voor een flexibele prestatie bij steeds wisselende rijomstandigheden.
In de modus Normaal worden de functies Vehicle Dynamics Control, tractieregeling en ABS optimaal ingezet,
voor een maximale respons meteen bij de allereerste detectie van afnemende controle.
In de Tractie-modus zijn de drempels voor ingrijpen door Vehicle Dynamics Control en de tractieregeling verhoogd,
zodat er maximaal motorkoppel aan de wielen wordt geleverd. Er is ook een Uit-modus, daarbij is Vehicle Dynamics Control volkomen uitgeschakeld.
wrxstiexterieur1
wrxstiexterieur2